czwartek, 14 stycznia 2021

7. Jak zobaczyć i poczuć energię ?

 Jak zobaczyć energię?

Bardzo prosto, wystarczy "przepstryknąć" się na inną perspektywę. Co to znaczy? Zwyczajnie zacznij obserwować zdarzenia, kojarzyć fakty, myśleć. Zwróć uwagę jak to widać na takim prostym przykładzie: Załóżmy, że chodzisz po lesie i szukasz grzybów, niby przyjemnie, a jednak twoje nastawienie jest negatywne. Tworząc w swojej głowie masę myślo-kształtów pod tytułem, nie to się nie uda, las jest za gęsty, ściółka za mokra, albo za sucha, a w ogóle to jest za zimno, za coś tam, gałęzie głupie, bo zwisają za nisko i tak dalej. W takiej sytuacji twoje pole energetyczne będzie najeżone, będzie przypominało nastroszonego kaktusa. Przyroda sama w sobie nie lubi takiej energii i w prosty sposób odda ci to co rozdajesz, zapytasz jak? Otóż skręcisz nogę, dostaniesz gałęzią po oczach, nic nie znajdziesz, zabłądzisz, albo okleisz się obrzydliwą pajęczyną. Tak się zadzieje, bo Twoja uwaga będzie skierowana w złą stronę. Nie wiem czy zwróciłeś uwagę, że "głupi ma zawsze szczęście" ? A skąd się wzięło to powiedzenie?  Osoba tutaj określona głupcem, idzie z głową w chmurach, z lekką głową, nie skupia się na niczym, ona nie zaprząta sobie głowy ciężarem negatywnych myśli. Idzie ochoczo z pozytywną energią, bo właśnie taka jest pozycja wyjściowa i jej się zwyczajnie trafia, ona ma szczęście, ponieważ pozytywna energia przyciąga wszystko co dobre. 

Jeśli chcesz poczuć przepływ energii, proponuję takie doświadczenie. W momencie gdy będziesz w stanie dużego zdenerwowania, rozdrażnienia, bo być może ktoś poczęstuje Cię ładunkiem złośliwości, znajdź źródło chłodnej wody i zanurz w nim ręce. Wytrzymaj tak około 3 minut. Zaobserwuj co się w tym czasie w Tobie zmieni. Podobnie zadziała zdjęcie butów i postawienie gołych stóp na ziemi, na kamieniu. Ładunek złej energii schodzi z człowieka (to jest uziemienie), są to bardzo stare i proste, ale i doskonałe ćwiczenia by rozpoznać energię negatywną. Poćwicz, a to pomoże Ci rozeznać się jak działamy, zwiększysz tym samym świadomość oceny jakiejś sytuacji z jaką kiedykolwiek będziesz musiał/ła się zmierzyć.


Na zakończenie kilka przykładów na to, jak rozpoznać działanie pozytywnego pola energii:

Gdy zrobisz jakiś dobry uczynek, dla siebie albo kogoś i tym samym podkręcisz wibracje swojego pola energetycznego , będziesz czuć się wspaniale, tak jak byś unosił/ła się nad ziemią, a wszystko będzie sprawiać Ci radość, zobacz jak patrzą wtedy na ciebie ludzie, jak się uśmiechają, jak reagują zwierzęta. Pamiętam jak kiedyś uświadomiłam sobie, że efekty moich ćwiczeń fizycznych w końcu dały pożądane efekty. Szłam ulicą i rozpierała mnie radość od środka, miałam głowę w chmurach. Stanęłam na przejściu dla pieszych i czekałam aż będę mogła przejść. Po drugiej stronie stał jakiś chłopak, zauważyłam, że patrzy się w moją stronę i przesympatycznie się uśmiecha. Rozejrzałam się w poszukiwaniu osoby do której się uśmiechał, ale nikogo nie znalazłam. W tym momencie zrozumiałam, że ten chłopak śmiał się do mnie. Zupełnie obcy człowiek odzwierciedlił mi mój stan pogody ducha. On był lustrem w którym zobaczyłam swoje radosne odbicie. To było niesamowicie budujące doświadczenie. Tak więc gdy będziesz czuć, że promieniejesz z powodu dobrego samopoczucia, idź do lasu, na łąkę, do przyrody i zobacz ile owadów będzie do ciebie podfruwać, mogą to być również zaciekawione ptaki czy wiewiórki. Zatrzymaj się i popatrz na nie, myśl o nich z miłością i szacunkiem, a zobaczysz jak okażą Ci ogromne zainteresowanie. Właśnie w taki sposób małe istoty reagują na pole wysokich i pozytywnych wibracji.  Przypomnij sobie scenę z Avatara , gdy głównego bohatera obsiadły nasiona Drzewa Dusz, podobnie powinno być w Twoim przypadku jeśli pole Twojej energii będzie miało dość dużą moc.

Nie zrażaj się od razu niepowodzeniami na początku doświadczania. Próbuj, aż do skutku, bo tylko od Twojej konsekwencji zależy jak szybko zaczniesz dostrzegać to, co jest zakryte. 

Poczuć energię może każdy. Jedni odczuwają od dziecka, ale innym trzeba podać instrukcję, by mogli się przestawić na właściwą perspektywę postrzegania. Z własnego doświadczenia wiem, że warto posiadać taką umiejętność , dlatego wychodzę z tym do ludzi, gdyż właśnie nadszedł czas, kiedy należy mieć tą umiejętność. Gwarantuję Ci, że jeśli raz dostrzeżesz, to kolejne razy będą łatwiejsze i liczniejsze. 


Powodzenia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Avatar_ bajka czy film z przekazem?

 Bardzo lubię odnosić się do filmu Avatar, jednak bardzo wiele osób traktuje ten film jak zwyczajnie fajną bajkę, ze świetną grafiką. Tu zat...